Strona startowa

                                             

 

 

 

                               Witamy na stronie

 

         Miejskiego Przedszkola Publicznego nr 2

                                                                     im. Marii Konopnickiej w Bolesławcu

 

Przedszkole nasze mieści się w zabytkowym budynku przy ulicy Mikołaja Brody 17.

 

Dyrektor przedszkola: Krystyna Gerwatowska

Wicedyrektor: Inez Szelejewska

                                                                                              

Nasz kontakt

telefon:  75 612 13 02

 

Adres  e-mail

mpp2@boleslawiec.eu 

  

Przedszkole czynne jest w godzinach

530 -  1600 

 

W przedszkolu funkcjonuje pięć grup: 

I grupa " Kotki"

II grupa " Dinusie"

III grupa  "Wiewióreczki"

 IV grupa " Misie"

V grupa  "Słoneczka"

 

 

 

Deklaracja dostępności cyfrowej dla strony internetowej

Wstęp deklaracji

Miejskie Przedszkole Publiczne  nr 2 w Bolesławcu  zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony http://mpp2szkolnastronapl

Dane teleadresowe jednostki:

Miejskie przedszkole Publiczne nr 2 w Bolesławcu

ul. Mikołaja Brody 17; 59-700 Bolesławiec

e-mail:mpp2@boleslawiec.eu

Data publikacji strony internetowej: 20.10.2009 r.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 01.08 2019r.

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:

  • nie wszystkie obrazy (zdjęcia) dodane do treści strony posiadają tekst alternatywny pozwalający zapoznać się z treścią obrazu
  • brak opisów zdjęć, tekstu alternatywnego dla czytników obsługiwanych przez osoby niepełnosprawne
  • niektóre zamieszczone informacje w postaci załączników (skany dostępne w formacie pdf lub inne dokumenty w formacie doc)  z uwagi na charakter informacji jaki jest niezbędny do opublikowania informacji, ze względu na swój format wymagają zewnętrznych (poza wbudowanymi w mechanizm strony) narzędzi ułatwiających ich dostępność.
  • filmy nie posiadają napisów dla osób niesłyszących,
  • zdjęcia z wydarzeń nie posiadają pełnych opisów alternatywnych.

Powody wyłączenia: 

  • część treści pochodzi ze strony która została zaprojektowana przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
  • mapy są wyłączone z obowiązku zapewnienia dostępności
  • administratorzy/redaktorzy dokładają wszelkich starań aby dane zamieszczone na stronie były zrozumiałe oraz formatowane w sposób zgodny z zasadami dostępności;

Ułatwienia na stronie internetowej: 

Strona przedszkola posiada następujące ułatwienia:

  • podwyższony kontrast (czarne tło, żółte litery)
  • możliwość powiększenia wielkości liter na stronie
  • szybkie wyszukiwanie frazy.

Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-07.17. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Miejskie Przedszkole Publiczne nr 2 w Bolesławcu, e mail:  mpp2@boleslawiec.eu. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 

75  612 13 02.

Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu,, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich:  https://www.rpo.gov.pl/


Dostępność architektoniczna

Aby dostać się do budynku, należy pokonać furtkę otwieraną ręcznie, a następnie 8 schodów i drzwi wejściowe – otwieranych ręcznie. , zadzwonić dzwonkiem, drzwi otwierane są przez pracownika przedszkola.

Drugim wejściem jest wejście od strony ogrodu przedszkolnego, drzwi otwierane są poprzez domofon.

Budynek składa się z 2 części: parter, piętro. Aby dostać się na poziomy powyżej parteru, należy pokonać schody.

W budynku nie ma windy, pochylni, podjazdów, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.

Przedszkole objęte jest monitoringiem wizyjnym , zewnętrznym Monitoring obejmuje teren wokół placówki: wejście główne, zewnętrzne ciągi piesze wokół budynku  i drzwi bocznych oraz ogród przedszkolny.

W odległości 100  m od przedszkola znajduje się parking miejski, z wydzielonym miejscem parkingowym dla osób niepełnosprawnych.

W budynku nie ma zakazu wstępu z psem asystującym.

Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.

Aplikacje mobilne

Jednostka nie posiada aplikacji mobilnej.

 

 

Wolne miejsca w Miejskim Przedszkolu Publicznym nr 2 przy ulicy Mikołaja Brody 17  dla 3-, 4- i 6-latków

Prezydent Miasta Bolesławiec informuje, że w dniach 14 – 19 marca 2024 roku prowadzona będzie rekrutacja uzupełniająca.

Jeśli nie zapisali Państwo jeszcze dziecka do przedszkola czekamy na Wasze zgłoszenie poprzez elektroniczny system naboru.

Rekrutacja otwarta jest dla dzieci z Gmin .


Link do rekrutacji: https://naborp-kandydat.vulcan.net.pl/boleslawiec

 

 

 

https://naborp-kandydat.vulcan.net.pl/boleslawiec

 

ZARZĄDZENIE NR 14/2024
PREZYDENTA MIASTA BOLESŁAWIEC
z dnia 18 stycznia 2024 r.
w sprawie harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym
oraz postępowaniu uzupełniającym do przedszkoli na rok szkolny
2024/2025, a także kryteriów branych pod uwagę oraz dokumentów
niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów.

 


http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/get_file.php?id=237254

 

 

 

Zajęcia specjalistyczne z dziećmi z zakresu terapii pedagogicznej w nowoczesnej Sali Sensorycznej - Sali Doświadczania Świata w Miejskim Przedszkolu Publicznym Nr 2 w Bolesławcu

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

 

REGULAMIN KOMISJI REKRUTACYJNEJ

MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO NR 2

W BOLESŁAWCU na rok  szkolny 2024/2025

 

Podstawa prawna: Podstawa prawna:

1.Ustawa  z 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz.U. z 2023 r. poz. 900 z późn. zm.)

2.Ustawa z 7 września 1991 r. o systemie oświaty ( Dz.U. 2022 poz. 2230 ze zm.)

3.Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 7 lipca  2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowej organizacji publicznych szkół i publicznych przedszkoli(Dz.U. 2023 poz.1370).

4.Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 18 listopada 2022 r. w sprawie przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego do publicznych przedszkoli, szkół, placówek i centrów (Dz. U. z 2022 r. poz. 2431)

 

  1. Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z 1 sierpnia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, kształcenia ogólnego dla branżowej szkoły I stopnia, kształcenia ogólnego dla szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy oraz kształcenia ogólnego dla szkoły policealnej (Dz.U. z 2022 r. poz. 1717)
  2. Ustawa z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2023 poz. 100 ze zm.)

Uchwała  Nr XLIV/454/2018 Rady Miasta Bolesławiec z dnia 31 stycznia 2018 r. w sprawie określenia kryteriów obowiązujących na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego do przedszkoli publicznych na terenie Gminy Miejskiej Bolesławiec, określenia dokumentów niezbędnych do potwierdzenia spełnienia kryteriów oraz przyznania liczby punktów dla poszczególnych kryteriów.

Zarządzenie Nr 14/2024 Prezydenta Miasta Bolesławiec dnia 18  stycznia 2024 r.
w sprawie harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym do przedszkoli na rok szkolny 2024/2025, a także kryteriów branych pod uwagę oraz dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów.

 

  1. Do Miejskiego Przedszkola Publicznego nr 2 przyjmuje się dzieci zamieszkałe na obszarze Gminy Miejskiej Bolesławiec.
  2. W przypadku większej liczby dzieci spełniających warunek, o którym mowa w ust. 1, niż liczba wolnych miejsc w Miejskim Przedszkolu Publicznym nr 2 , na pierwszym etapie postępowania rekrutacyjnego są brane pod uwagę łącznie następujące kryteria:
  • wielodzietność rodziny kandydata;
  • niepełnosprawność kandydata;
  • niepełnosprawność jednego z rodziców kandydata;
  • niepełnosprawność obojga rodziców kandydata;
  • niepełnosprawność rodzeństwa kandydata;
  • samotne wychowywanie kandydata w rodzinie;
  • objęcie kandydata pieczą zastępczą.
  1. Kryteria, o których mowa w ust. 2, mają jednakową wartość.
  2. W przypadku, kiedy dzieci uzyskały taką samą liczbę punktów lub przedszkole nadal dysponuje wolnymi miejscami przeprowadza się drugi etap rekrutacyjny, w którym są brane pod uwagę kryteria pozaustawowe określone przez dyrektora przedszkola, w porozumieniu z organem prowadzącym:
  • dziecko, którego oboje rodzice/prawni opiekunowie są zatrudnieni w pełnym wymiarze czasu pracy, prowadzą własną działalność gospodarczą lub studiują w systemie dziennym. oraz dziecko rodzica/opiekuna prawnego samotnie wychowującego dziecko
  • Dziecko, którego rodzeństwo kontynuuje wychowanie przedszkolne w danym przedszkolu lub uczestniczy w postępowaniu rekrutacyjnym do tego samego przedszkola
  • Dziecko, którego tylko jeden rodzic/opiekun prawny zatrudniony jest w pełnym wymiarze czasu pracy, prowadzi własną działalność gospodarczą lub studiuje w systemie dziennym
  1. Postępowanie rekrutacyjne do Miejskiego Przedszkola Publicznego nr 2 w Bolesławcu przeprowadza komisja rekrutacyjna powołana przez dyrektora Miejskiego Przedszkola Publicznego nr 2 w Bolesławcu.
  2. Dyrektor wyznacza przewodniczącego komisji rekrutacyjnej.
  3. Do zadań komisji rekrutacyjnej należy w szczególności:
  • ustalenie wyników postępowania rekrutacyjnego i podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych
  • ustalenie i podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych ;
  • sporządzenie protokołu postępowania rekrutacyjnego.
  • Wyniki postępowania rekrutacyjnego podaje się do publicznej wiadomości w formie listy dzieci zakwalifikowanych i dzieci niezakwalifikowanych, zawierającej imiona i nazwiska dzieci oraz informację o zakwalifikowaniu albo niezakwalifikowaniu z najniższą liczbą punktów dziecka do Miejskiego Przedszkola Publicznego nr 2
  1. Komisja rekrutacyjna przyjmuje dziecko do przedszkola, jeżeli w wyniku postępowania rekrutacyjnego dziecko zostało zakwalifikowane oraz złożone zostały wymagane dokumenty.
  2. Komisja rekrutacyjna podaje do publicznej wiadomości listę dzieci przyjętych i dzieci nieprzyjętych do Miejskiego Przedszkola Publicznego nr 2 w Bolesławcu.
  3. Lista zawiera imiona i nazwiska dzieci przyjętych i dzieci nieprzyjętych lub informację o liczbie wolnych miejsc.
  4. Listy, o których mowa w ust. 10, podaje się do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie w widocznym miejscu w siedzibie Miejskiego Przedszkola Publicznego nr 2 w Bolesławcu.
  5. Listy zawierają imiona i nazwiska dzieci uszeregowane w kolejności alfabetycznej oraz najniższą liczbę punktów, która uprawnia do przyjęcia.
  6. Dzień podania do publicznej wiadomości listy, o której mowa w ust. 10, jest określany w formie adnotacji umieszczonej na tej liście, opatrzonej podpisem przewodniczącego komisji rekrutacyjnej. 14. W terminie 7 dni od dnia podania do publicznej wiadomości listy dzieci przyjętych i dzieci nieprzyjętych, rodzic/opiekun prawny dziecka może wystąpić do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia dziecka do przedszkola

15.Uzasadnienie sporządza się w terminie 5 dni od dnia wystąpienia przez rodzica/opiekuna prawnego dziecka z wnioskiem, o którym mowa w ust. 14.

16.Uzasadnienie zawiera przyczyny odmowy przyjęcia, w tym najniższą liczbę punktów, która uprawniała do przyjęcia, oraz liczbę punktów, którą dziecko uzyskało w postępowaniu rekrutacyjnym.

17.Rodzic/opiekun prawny dziecka może wnieść do dyrektora Miejskiego Przedszkola Publicznego nr 2 odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej, w terminie 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia.

  1. Dyrektor przedszkola, rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej, o którym mowa w ust. 10, w terminie 7 dni od dnia otrzymania odwołania. Na rozstrzygnięcie dyrektora przedszkola, służy skarga do sądu administracyjnego.
  2. Jeżeli po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego Miejskie Przedszkole Publiczne nr 2 nadal dysponuje wolnymi miejscami, dyrektor przedszkola, przeprowadza postępowanie uzupełniające.

20.Postępowanie uzupełniające powinno zakończyć się do końca sierpnia 2024  r.

  1. Dane osobowe dzieci zgromadzone w celach postępowania rekrutacyjnego oraz dokumentacja postępowania rekrutacyjnego są przechowywane nie dłużej niż do końca okresu, w którym dziecko korzysta z wychowania przedszkolnego w Miejskim Przedszkolu Publicznym nr 2.

22.Dane osobowe dzieci nieprzyjętych zgromadzone w celach postępowania rekrutacyjnego są przechowywane w Miejskim Przedszkolu Publicznym nr 2, przez okres roku, chyba że na rozstrzygnięcie dyrektora przedszkola, została wniesiona skarga do sądu administracyjnego i postępowanie nie zostało zakończone prawomocnym wyrokiem.

Rekrutację do przedszkoli na rok 2024/2025 należy przeprowadzić z zachowaniem terminów określonych w przepisach Prawa oświatowego.

CZYNNOŚCI POPRZEDZAJĄCE WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA REKRUTACYJNEGO

LP.

ZADANIE

KTO

TERMIN

 

Odebranie deklaracji o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego w danym przedszkolu od rodziców dzieci uczęszczających do przedszkola

dyrektor przedszkola

nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem postępowania rekrutacyjnego

 

Ustalenie liczby wolnych miejsc na rok 2024/2025

dyrektor przedszkola

przed rozpoczęciem postępowania rekrutacyjnego

 

Podanie do publicznej wiadomości harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym

organ prowadzący

do 31 stycznia 2024 r.

POSTĘPOWANIE REKRUTACYJNE

 

Wydanie zarządzenia w sprawie informacji o terminach rekrutacji

dyrektor przedszkola

po podaniu publicznej wiadomości harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym przez organ prowadzący

 

Odebranie wniosków o przyjęcie do przedszkola wraz z załącznikami o których mowa w art. 149 i 150 ustawy prawo oświatowe

dyrektor przedszkola

wyznaczony przez organ prowadzący

 

Powołanie komisji rekrutacyjnej oraz wyznaczenie jej przewodniczącego

UWAGA: w skład komisji rekrutacyjnej nie może wchodzić:

      dyrektor przedszkola, w którym działa komisja rekrutacyjna;

      rodzic dziecka uczestniczącego w postępowaniu rekrutacyjnym przeprowadzanym do danego przedszkola.

dyrektor przedszkola

przed rozpoczęciem prac komisji

 

Sporządzanie protokołów posiedzeń komisji rekrutacyjnej

komisja rekrutacyjna

na każdym posiedzeniu

 

Analiza wniosków o przyjęcie dziecka do przedszkola,

dokonanie rekrutacji na podstawie kryteriów postępowania rekrutacyjnego oraz dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów.

UWAGA:  przewodniczący komisji może żądać od rodziców przedłożenia dokumentów potwierdzających spełnienie kryteriów rekrutacyjnych, może także zwrócić się do prezydenta miasta  o potwierdzenie tych okoliczności

komisja rekrutacyjna

wyznaczony przez organ prowadzący

 

Ustalenie wyników postępowania rekrutacyjnego i podanie do publicznej

wiadomości listy dzieci zakwalifikowanych i dzieci

niezakwalifikowanych

komisja rekrutacyjna

wyznaczony przez organ prowadzący

 

Złożenie dokumentów wymaganych do przyjęcia dziecka do przedszkola, w szczególności potwierdzenia zamiaru zapisania dziecka do przedszkola

rodzice dziecka

wyznaczony przez organ prowadzący

 

Ogłoszenie listy dzieci przyjętych i nieprzyjętych do przedszkola

komisja rekrutacyjna

wyznaczony przez organ prowadzący

POSTĘPOWANIE UZUPEŁNIAJĄCE

 

Odebranie wniosków o przyjęcie do przedszkola dziecka zamieszkałego poza obszarem danej gminy wraz z załącznikami o których mowa w art. 149 i 150 ustawy Prawo oświatowe(tekst jedn.: Dz.U. z 2023 r. poz. 900 ze zm.)

Dyrektor przedszkola

wyznaczony przez organ prowadzący

 

Analiza wniosków o przyjęcie dziecka do przedszkola

komisja rekrutacyjna

wyznaczony przez organ prowadzący

 

Ustalenie wyników postępowania uzupełniającego i podanie do publicznej

wiadomości listy dzieci zakwalifikowanych i dzieci

niezakwalifikowanych w postępowaniu uzupełniającym

komisja rekrutacyjna

wyznaczony przez organ prowadzący

 

Złożenie dokumentów wymaganych do przyjęcia dziecka do przedszkola, w szczególności potwierdzenia zamiaru zapisania dziecka do przedszkola

rodzice dziecka

wyznaczony przez organ prowadzący

 

Podanie do publicznej

wiadomości listy dzieci przyjętych i dzieci

nieprzyjętych w postępowaniu uzupełniającym

komisja rekrutacyjna

wyznaczony przez organ prowadzący

 

Przekazanie organowi prowadzącemu informacji o nieprzyjęciu do przedszkola dziecka któremu gmina ma obowiązek zapewnić możliwość skorzystania z wychowania przedszkolnego, zgłoszonego do przedszkola podczas rekrutacji

dyrektor przedszkola

bez zbędnej zwłoki po zakończeniu rekrutacji

ODWOŁANIE OD DECYZJI KOMISJI REKRUTACYJNEJ

 

Złożenie wniosku o sporządzenie uzasadnienia rozstrzygnięcia o nieprzyjęciu dziecka do przedszkola

UWAGA: niezłożenie wniosku uniemożliwia wniesienie odwołania od decyzji komisji rekrutacyjnej

rodzice dziecka

7 dni od podania do publicznej wiadomości listy dzieci przyjętych i dzieci nieprzyjętych

 

Sporządzenie uzasadnienia rozstrzygnięcia o nieprzyjęciu dziecka do przedszkola

komisja rekrutacyjna

5 dni od otrzymania wniosku

 

Wniesienie do dyrektora przedszkola odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej

rodzice dziecka

7 dni od otrzymania pisemnego uzasadnienia decyzji komisji rekrutacyjnej

 

Wydanie decyzji administracyjnej dotyczącej odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej

dyrektor przedszkola

7 dni od otrzymania odwołania

 

Skarga na decyzję dyrektora przedszkola do sądu administracyjnego

rodzice dziecka

30 dni od otrzymania decyzji dyrektora przedszkola

ZARZĄDZENIE  NR 4/2024

                   DYREKTORA MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO NR 2

       w Bolesławcu z dnia 02  luty  2024 r.

 Podstawa prawna:

1.Ustawa  z 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz.U. z 2023 r. poz. 900 z późn. zm.)

2.Ustawa z 7 września 1991 r. o systemie oświaty ( Dz.U. 2022 poz. 2230 ze zm.)

3.Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 7 lipca  2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowej organizacji publicznych szkół i publicznych przedszkoli(Dz.U. 2023 poz.1370).

4.Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 18 listopada 2022 r. w sprawie przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego do publicznych przedszkoli, szkół, placówek i centrów (Dz. U. z 2022 r. poz. 2431)

 

  1. Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z 1 sierpnia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, kształcenia ogólnego dla branżowej szkoły I stopnia, kształcenia ogólnego dla szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy oraz kształcenia ogólnego dla szkoły policealnej (Dz.U. z 2022 r. poz. 1717)
  2. Ustawa z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2023 poz. 100 ze zm.)

Uchwała  Nr XLIV/454/2018 Rady Miasta Bolesławiec z dnia 31 stycznia 2018 r. w sprawie określenia kryteriów obowiązujących na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego do przedszkoli publicznych na terenie Gminy Miejskiej Bolesławiec, określenia dokumentów niezbędnych do potwierdzenia spełnienia kryteriów oraz przyznania liczby punktów dla poszczególnych kryteriów.

Zarządzenie Nr 14/2024 Prezydenta Miasta Bolesławiec dnia 18  stycznia 2024 r.
w sprawie harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym do przedszkoli na rok szkolny 2024/2025, a także kryteriów branych pod uwagę oraz dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów.

W sprawie powołania komisji rekrutacyjnej

  Na podstawie  art. 157 ust. 1 ustawy z 14 grudnia 2016 r. (Dz.U. z 2023 r. poz.900 ze zm.) ,§ 9 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia MEiN w sprawie przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego).

                                     ,zarządza się co następuje;

  • 1.Powołuje się komisję rekrutacyjną do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego do Miejskiego Przedszkola Publicznego nr 2 im .Marii Konopnickiej w Bolesławcu  ,na rok szkolny 2024/2025  , zwaną dalej Komisją w składzie :
  1. Joanna Chlebowska  …………………………………..
  2. Joanna Osuch -………………………………….

3.Anna Dimitrov -       ………………………………….

§2.Na Przewodniczącego Komisji wyznacza się Panią  Joannę  Chlebowską            

  • 3 .Zadania Komisji określa art. 157 ust. 2 ustawy Prawo oświatowe i § 10 rozporządzenia MEN w sprawie przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego określają art. 157 ust. 2 oraz art. 158 ust. 1–5 i 7 ustawy Prawo oświatowe

 

  • 4.Wykonanie Zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji .
  • 5. Zarządzenie wchodzi z dniem podpisania i obowiązuje do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego na rok szkolny 2024/2025 .

 

 

                                                                                                          ……………………………………………………………

  Podpis i pieczęć dyrektora