Miejskie Przedszkole Publiczne nr 2 im. Marii Konopnickiej w Bolesławcu
59-700 Bolesławiec
ul. Mikołaja Brody 17
Tel: (75) 612 13 02
-
-
Statystyki
- Odwiedziny: 662176
- Do końca roku: 287 dni
- Do wakacji: 94 dni
-
Kartka z kalendarza
Rozkład dnia
RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA DZIECI
MŁODSZYCH PRZEBYWAJĄCYCH W PRZEDSZKOLU
530 - 815 Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci. Ćwiczenia ogólno- rozwojowe (np.; rozwijające percepcję wzrokową i słuchową, grafomotorykę). Zabawa ruchowa.
815 - 830 Przygotowanie do śniadania
830 - 900 I Śniadanie
900 – 1015 Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą i indywidualne. Spacery, zabawy dowolne na placu przedszkolnym lub w sali.
1015-1030 Przygotowanie do śniadania
1030-1100 II Śniadanie
1100-1300 Leżakowanie
1315-1330 Przygotowanie do obiadu
1330-1400 Obiad
1400-1600 Ćwiczenia indywidualne z dziećmi dostosowanie do ich możliwości. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej (ewentualnie czytanie fragmentów książek). Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci. Rozchodzenie się dzieci do domu.
1600 Zamknięcie przedszkola
RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA DZIECI
STARSZYCH PRZEBYWAJĄCYCH W PRZEDSZKOLU
530-815 Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci. Ćwiczenia ogólno- rozwojowe (np.; rozwijające percepcję wzrokową i słuchową, grafomotorykę). Ćwiczenia poranne
815 - 830 Przygotowanie do śniadania
830 - 900 I Śniadanie
900-1030 Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z cała grupą i indywidualne. Spacery, zabawy dowolne na świeżym powietrzu (np.; w ogrodzie, na boisku, w parku) lub w sali, ćwiczenia gimnastyczne.
1030-1045 Przygotowanie do śniadania
1045-1115 II Śniadanie
1115-1330 Zabawy dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalanie poznanych wierszy i piosenek. Zabawy dowolne w sali lub na placu przedszkolnym. Zajęcia specjalistyczne z zakresu pomocy psychologiczno -pedagogicznej
1330-1345 Przygotowanie do obiadu
1345-1415 Obiad
1415-1600 Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej (ewentualnie czytanie fragmentów książek). Ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowanie do ich możliwości i potrzeb. Zajęcia dodatkowe dla dzieci o szczególnych zainteresowaniach. Rozchodzenie się dzieci do domu.
1600 Zamknięcie przedszkola